Skip to main content
T symmetry( time reversal) fundamentalne interakcje w fizyce są niezmiennicze z uwagi na T symmetry z wyjątkiem słabych interakcji (1957 Nobel Lee, Yang ).1 Fizyka klasyczna niezmienniczość podstawienia t>-t.Podstawiając do quasicystal t>-t otrzymujemy również quasicrystals. Dla równania x^2-4x+1 otrzymujemy x^2+4x+1 . Wielomian minimalny dla action group X^4-14x^2+1. Fizyka kwantowa podstawienie Wignera T^2=-1.Dla dynamiki liniowej macierzy macierz zespolona jest stabilna i ma nieskończenie wiele Poincare recurrence.My stosujemy podstawienie T^2=3 i otrzymujemy rozwiązanie niestabilne z konkretnie wytyczoną ścieżką.3 W skali micro wszystkie relacje są odwracalne . W skali macro wszystko jest nieodwracalne ?. Haldane zaproponował,że w skali makro fundamentalne reakcje są tylko na kluczowych węzłach. Dla usd eur 16 lipiec 2008=28 wrzesień 2022= 4 october 2023 3691/265 action group 7+4sqt3.Wszystko inne jest bez znaczenia.Giełdę opisuje się za pomocą procesów Winera ( procesy ciągłę, ale nieskończenie razy nieróżniczkowalne). Istotne odwrócenia są jednak w kluczowych węzłach a nie u cioci na imieninach jak u wszystkich ślepych kur.Dlatego od 4 october 2023 mamy pozycje związane z utratą hegemonii dolara.Pozycje były zajmowane z zachowaniem porzadku . usd jen 21october 2022= 13 listopad 2023 as 2#194 as action group X^4-14x^2+1 i aproksymacją ceny 265/153 = sqrt3. as zero sum game .

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ORR LIMIT OF ADAPTIVE  WALKS.Startując z dowolnego miejsca nie istnieje adoptacyjny algorytm , który osiąga lokalne ekstremum szybciej niż średnio  w e-1 krokach.Momenty wyższych rzędów E(L^2)=e+1,Var(L)=e(3-e). Allen Orr postuluje darwinowską adaptację jako ruch losowy +perfekcyjny algorytm deterministyczny. W ilu krokach startując z początku można osiągnąć globalne ekstremum?1 Moja odpowiedż brzmi 1+sqrt3.1  My badamy algorytmy zwierząt jako proste i mające głębokie ewolucyjne konsekwencje a nie gonimy za sztuczną inteligencją 2 Konrad Lorenz wykluczył jeden krok bodzieć reakcja jako niewłąściwy narzędzie do badania zachowań wrodzonych , instynktownych. 2 Dwa kroki prowadzą do elementarnego feedback za  pomocą semigrupy i jej zaburzenia .3 Konergencja w biologii zakłada ograniczoność form i wybór jednej z nich a nie tworzenie czegoś zupełnie nowego. W pierścieniu Zsqt3 bazując na 3 punktach stałych Nielsena otrzymujemy formy 1+sqr3,4+2sqrt3,-2+2sqrt3, 13+7sqt3 o 2 krokach. Dwa kroki
BORN RULE ( Nobel 1954).Prawdopodobieństwo przejścia od stanu A do B jest proporcjonalne do kwadratu amplitudy.1 Żurek odkrył, że reguła Borna wynika ze splątania kwantowego. Stany fundamentalne istnieją, ale ich nie obliczamy, ale odkrywamy z dokładnością do izomorfizmu.2 W ekonometrii zmienność odkrywamy dzięki Estimation quadratic variation using realized variance Barndorff-Nielsen ,Shephars.3 My używamy wariancji i odchylenia stand, całkowitego.4 Kanoniczna bifurkacja dla lawiny jako prawdopodobieństwa 1/(x+1)^2.5 Dawid Wallace i Deutch reguła Borna zostaje wyprowadzona z klasycznego procesu decyzyjnego.Dawid Wallace prawdopodobieńswa i nieodwracalności nie możemy uzyskać z poziomu mikro. Potrzebne są makro- operatory.5 Dla gier zerowych z pełną informacją algorytm a,b pruning odrzuca 99,98 % możliwości jako totalny bełkot.6 Zgodnie z hierarchią decyzyjną Walda zrealizowany kwadrat wariancji całkowitej na Dja( w cenie) wskazuje na ruch a la 3 września 1929 . W czasie mamy zreali
 JOHN MILNOR (1931) amerykański matematyk,  specjalista w zakresie topologii i algebry. Wielkie jego koncepcje z teorii gier 1 Games against nature. Tak naprawdę to nie mamy pojęcia o ryzyku ( jako określonym rozkładzie ) pozostaje tylko niepewność. Używając klasycznych strategii dla problemu minmax sformalizował 4 podejścja Laplacea,Walda, Hurewicza i Savage za pomocą macierzy [{1,0,1,0}{0,1,0,1} {1,1,k,0}{1,1,0,k}] Prosta analiza tej macierzy i śladu daje istotne quasicrystals.2 Ocean game =gra z planktonem  praca z Sharpley. Na rynku jest kilku dominujących graczy . Całkowita wymiana planktonu i nowe koalicje pomiędzy grubasami, aby wykiwać plankton dla permutacji n elementów bez punktów stałych n!/e. Oczywiście bardziej realistyczne podejście obejmuje 1+sqrt3.3On games of survivall praca z Sharpley. Używamy powtarzalnych gier zerowych. Istnieje optymalna strategia dla macierzy aij zero free, i różne od j. Minimalna reprezentacja gier zerowych [{0,3}{1,0}]- mój pomysł oparty na semi