Skip to main content
-Hassey Whitney ( 1907-1989) amerykański matematyk, pionier integracji topologii , agebry i teorii grafów.1 Gładkie układy dynamiczne mają dwie stabilne i uniwersalne klasy osobiwości cups i folds.Krach teorii katastrof to aplikacja teorii do danych ekonomicznych, gdzie reakcja na nie nigdy nie jest gładka( nieskończenie razy różniczkowalna). Nigdy nie stosowano jej do czasu, który z natury jest gładki.Slepe kury nie widzą, ale wszystkie poczują cups i fold od 1929 poprzez grudzień 1989 i marzec 2020.2 Matroid to spójność dualnych reprezentacji.Na macierz z wartościami własnymi patrzymy na chwilę jako na zestaw kolumn , gdzie zamieniamy w kolumnach wektory na ilosć krawędzi. Reprezentacja macierzowa 2+sqr3 opisuje tą sytuację jako fale Elliotta 3i5.Klucz to zrozumienie ograniczenia wartości własnej największej przez sumę w koumnach (1+2) i (2+3). Klasyka algebry liniowej.Kluczowy bonus to elemenarny feedback.Na wszystkich indeksach od 2009 mamy 9 fal. Na Bitkoinie od o,o1 do 73632 również 9 krawedzi (fal). Poziom docelowy to 3169 a nastepnie 92.Klasyka fal wydłużonych , W języku macierzy 3+2sqrt3.Nikkey OD 1920 W cenie 56, 30 , 15 jako trójka do 1931 i piątka do teraz z ostatnią falą wyduzoną. Zejscie poniżej 38 900 we włąsciwym czasie da analogię Bitkoina .Wig po gładkich 1992-1994, 2002- 2007 również 9 faljako ostatnia piątka. 3 Embedding prognoza nie polega na żadnej numerologii , ale na włąsciwym osadzeniu.Whitman Każda skończona krata jest jako krata osadzalna w skończonej częściowej kacie.Ehrenfecht, Mycielski Reprezentation of finite lattice as partition lattice.Mając dwa łańcuchy o wsþólnych końcach i początkach i różnej licznie wierzchołkow wewnątrz pokazali jawny wzór na osadzanie. W przypadku quasicrystals 4+2sqrt3 i 3+sqrt8.4 Dwie krzywe zamkniete na plaszczyżnie sa homotopijnie równoważne gdy mają równą liczbę rotacyjną.Z Greene residue cryerium R= 0.25*(2-trA) dla torusa mamy układy hiperboliczne.Kluczowe rezonanse to orbity Birkhoffa z Aubry Mather theory.Dla Nikkey i Dja limit 15*2702=41*989 =40549 z najwieksza niezalezna reprezentacja 1+sqrt3. Ogólnie mamy dualność z jednej strony bardzo dokladną lokalizację z drugiej sztywność ilości krawędzi.Spójność miedzy tymi dualnymi reprezentacjami są wystarczające do zrozumienia, prognozowania i działania w ramach przepływu.

Comments

  1. Matroid to połączenie optymalizacji i adekwatnej reprezentacji. Dotychczas robiono to za pomocą skończonych grup .Rewolucja to pierścień Zsqrt3.

    ReplyDelete
  2. to dla mnie za trudne
    ja tylko widzę i czuję macierz w cyklach WIGu
    [1;1;1;1;1;1]
    [3;1;5;1;3;1], choć zakładałem 3;1;5;1;1;1 do 2022 roku. Może i za szybko, bo po co się spieszyć ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. choć bardziej mi pasuje macierz cykli wzrostowych i spadkowych Kitchina na WIGu:
      [1;1;1;1;1;1]
      [3;1;5;1;1;3]
      bo suma wierszy macierzy [4;2;6;2;2;4] czyli 4+2=6 i 2+2=4
      wtedy liczba faz 6 i 14 ; liczba lat odpowiednio 10 i 24+1/3
      L/F= 1,6666 oraz 1,7378 jako SQRT(3)

      Delete
    2. albo macierz urwana;)
      [1;1;1;1;1;1] do 2001r.
      [3;1;5;1;1] do 2022r.
      i już trwa:
      [5;x;x;x]

      ale wtedy nie ma ładnych proporcji

      Piękno tej macierzy
      [1;1;1;1;1;1]
      [3;1;5;1;1;3]
      zastanawia.
      W 2.fraktalu (2.wierszu) : 3 i 5 i 1 jako 1,3,5 wyraz wiersza oznaczają raczej wzrostowe części cykli. 1,1,3 powinny charakteryzować części spadkowe. Dotychczas to raczej te wzrostowe przeważały nad spadkowymi w 2.fraktalu. No ale zastanawia ta 3 jako ostatni wyraz 2.rzędu.

      Delete
    3. i to jest zadanie dla matematyka, a nie jakieś tam wyliczenia które trafią się ślepej kurze;) albo jest porządek macierzowy albo go nie ma.
      [1;1;1;1;1;1]
      [3;1;5;1;1;3]
      albo może tak:
      [1;1;1;1;1;1]
      [3;1;5;1;1;5] nawet do 2029/30 roku?
      Ech..

      Delete
  3. W grach zerowych stosujemy macierze kwadratowe.Attraktory są różne. Cykle to jeden z rodzajów. Cykl ma wynikać z modelu a nie z numerologii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie zastanawia mnie fraktal WIGu 1.rzedu i 2.rzedu macierzy.I 6 części każdego fraktala.

      Delete
    2. Macierz może się przecież dopiero budować. 6x6 też może być.

      Delete
    3. A skoro tak, to nie jest to macierz.To MATRIX !

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ORR LIMIT OF ADAPTIVE  WALKS.Startując z dowolnego miejsca nie istnieje adoptacyjny algorytm , który osiąga lokalne ekstremum szybciej niż średnio  w e-1 krokach.Momenty wyższych rzędów E(L^2)=e+1,Var(L)=e(3-e). Allen Orr postuluje darwinowską adaptację jako ruch losowy +perfekcyjny algorytm deterministyczny. W ilu krokach startując z początku można osiągnąć globalne ekstremum?1 Moja odpowiedż brzmi 1+sqrt3.1  My badamy algorytmy zwierząt jako proste i mające głębokie ewolucyjne konsekwencje a nie gonimy za sztuczną inteligencją 2 Konrad Lorenz wykluczył jeden krok bodzieć reakcja jako niewłąściwy narzędzie do badania zachowań wrodzonych , instynktownych. 2 Dwa kroki prowadzą do elementarnego feedback za  pomocą semigrupy i jej zaburzenia .3 Konergencja w biologii zakłada ograniczoność form i wybór jednej z nich a nie tworzenie czegoś zupełnie nowego. W pierścieniu Zsqt3 bazując na 3 punktach stałych Nielsena otrzymujemy formy 1+sqr3,4+2sqrt3,-2+2sqrt3, 13+7sqt3 o 2 krokach. Dwa kroki
BORN RULE ( Nobel 1954).Prawdopodobieństwo przejścia od stanu A do B jest proporcjonalne do kwadratu amplitudy.1 Żurek odkrył, że reguła Borna wynika ze splątania kwantowego. Stany fundamentalne istnieją, ale ich nie obliczamy, ale odkrywamy z dokładnością do izomorfizmu.2 W ekonometrii zmienność odkrywamy dzięki Estimation quadratic variation using realized variance Barndorff-Nielsen ,Shephars.3 My używamy wariancji i odchylenia stand, całkowitego.4 Kanoniczna bifurkacja dla lawiny jako prawdopodobieństwa 1/(x+1)^2.5 Dawid Wallace i Deutch reguła Borna zostaje wyprowadzona z klasycznego procesu decyzyjnego.Dawid Wallace prawdopodobieńswa i nieodwracalności nie możemy uzyskać z poziomu mikro. Potrzebne są makro- operatory.5 Dla gier zerowych z pełną informacją algorytm a,b pruning odrzuca 99,98 % możliwości jako totalny bełkot.6 Zgodnie z hierarchią decyzyjną Walda zrealizowany kwadrat wariancji całkowitej na Dja( w cenie) wskazuje na ruch a la 3 września 1929 . W czasie mamy zreali
 JOHN MILNOR (1931) amerykański matematyk,  specjalista w zakresie topologii i algebry. Wielkie jego koncepcje z teorii gier 1 Games against nature. Tak naprawdę to nie mamy pojęcia o ryzyku ( jako określonym rozkładzie ) pozostaje tylko niepewność. Używając klasycznych strategii dla problemu minmax sformalizował 4 podejścja Laplacea,Walda, Hurewicza i Savage za pomocą macierzy [{1,0,1,0}{0,1,0,1} {1,1,k,0}{1,1,0,k}] Prosta analiza tej macierzy i śladu daje istotne quasicrystals.2 Ocean game =gra z planktonem  praca z Sharpley. Na rynku jest kilku dominujących graczy . Całkowita wymiana planktonu i nowe koalicje pomiędzy grubasami, aby wykiwać plankton dla permutacji n elementów bez punktów stałych n!/e. Oczywiście bardziej realistyczne podejście obejmuje 1+sqrt3.3On games of survivall praca z Sharpley. Używamy powtarzalnych gier zerowych. Istnieje optymalna strategia dla macierzy aij zero free, i różne od j. Minimalna reprezentacja gier zerowych [{0,3}{1,0}]- mój pomysł oparty na semi